Direktlänk till inlägg 13 augusti 2010

Bara intresserad av upptagna män

Av kaffesnus - 13 augusti 2010 05:12


..för dom vet sällan vad dom egentligen vill. Mycket ärligare på det viset. Singelkillar låtsas så mycket. Som om dom har någon aning om verkligheten. Och i deras innersta längtan efter att bli min prins som kommer ridandes på en vit häst.. känner jag smörig spya formas i halsgropen. Dom har ingen aning om att jag genomskådat både bröder, min egen morfar och min far, gång på gång..

Allt du frågar honom svaras med ett nej innan han säger ja. Det är så lustigt hur han stålsätter sig innan han ens väljer att lyssna.
Jag håller på att gå in i samma spår, bli likadan som min egen far. Tudelad kvinna och man, som om en mor och en far liksom drar sönder ens armar och hjärtat bultar alltid naket där emellan. En sådan makt...för att dom valde att förlösa mig.

Jag är bara en slav under idiotisk förhäxning. Någon sorts, hjärntvättande trolldomskraft. En slav hejdlöst under skuldkänslan att aldrig någonsin bli tillräckligt smart snygg eller vacker. Haha. Jag älskar att vara ful. Och en dag, ska jag bli riktigt fet bara för att göra min framtida man förbannad på sitt eget val. Får se om jag någonsin kommer fram till något beslut. Det där med att bli en otrogen jävel som kallar sig smart och som vilar sig tillbaks på exakt samma idioti vi läst om sen världshistoria började skrivas ned...

Hon säger att han alltid varit en rastlös själ. Det finns i generna. Och mormor, sa, när jag just hade gift mig och vid den stunden han hade valt att skilja sig från henne; "Det måste ligga i generna".. "tack för infon idiot" var min kommentar.
Och nu är jag där. Här. Överallt men ingenstans. Mormor, jag är en enda vacker gen fylld av synd och fel och rastlöshet, men du var aldrig kristen och farmor kallade mig djävulens barn.. undra vad hon kallade sig själv för i smyg och inte minst sin egen son?

Jag är förvirrad som alla andra och jag hatar förmodligen oftare än jag någonsin erkänner. Men jag älskar alltid, mycket mer, åtminstone på låtsas. Har just blivit expert på att låtsas kärlek med hjälp av sagor en mjuksint mamma som grät till kärleksfilmer varje lördag och alla amerikanska drömmar jag matats med.. Sådan expertis på romantik att det i alla lägen enbart är pinsamt.
Kan inte säga att jag vill att du ska dra av mig kläderna, bita i min byxlinning och fixa omkull mig på tre röda för att borra in dina starka händer i mina höfter som om någon för en gångs skull visste vad han vill..eller..som om någon för någon gångs skull, vågade visa en brutal lust.

Jag har nog ingen. Den ligger långt in..begraven med mina bara händer, på kyrkogården. Jag gillar känslan av att vara mystisk och sex, jag menar, vad är det?

Det är bara en flyktig känsla. Jag skulle ändå vakna upp och börja må illa, bli äcklad och inse att det var rätt obehagligt att vara snuskig så där på en gång.
Det är ingen idé att fortsätta som om jag inte lever ett celibatiskt liv. Jag har livlig fantasi. Det får räcka. Och banne mig den man som får mig att vilja leva ut mina innersta lustar. Han kommer lida.. om han får för sig att älska mig.

Och jag.. kommer göra allt, för att ta död på kärleken.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kaffesnus - 13 augusti 2010 05:17

Kan inte bortse från allt, allt som ligger i djupet.. nära havsbotten. Kan inte förändra mig. Kan inte bli en sjöjungfru och söka reda på alla mina skatter. Jag är en fisk som simmar för att överge, skatt efter skatt på vägen genom mitt egna hav....

Av kaffesnus - 13 augusti 2010 05:14

Jag ÄlSkaRr alla dessa människor har du tänkt på att det är så många olika former, drag, färger, lukter, hår som tuvar sig på olika sätt, kläder som fladdrar i vindar och leenden som spricker upp i ansikten totalt ibland när vinden smeker lite e...

Av kaffesnus - 13 augusti 2010 05:09

Det är svårt att försvara norr när jag är i söder och det är svårt att försvara söder när jag är i norr men det är inte svårt att försvara mina generaliseringar.. jag skyller fullständigt på min okunskap och omöjlighet att lära känna alla medborga...

Av kaffesnus - 7 augusti 2010 20:08

Berör jag, genom att sträcka ut ett enda litet ord, fast egentligen är dom många. Det är hur många som helst, allt, som rinner ur mig, ungefär som att önska i 150 %, där jag försöker beröra geniknölar, hos en annan människa som sitter där, du sitt...

Av kaffesnus - 7 augusti 2010 18:58

I bemärkelsen min andra natt jag jobbar... Hur ska man orka när man även körde en förmiddag igår? Jag är seg. Men! Det är bara att köra på. Tjäna pengar så allt kan ordna sig nästa månad. Min första dag, här på min blogg. Intressant. Jag satt och ...

Presentation

Känslomänniska av toppkvalité.
Kaffe och snus och jag klarar för det mesta av livets utmaningar, hitintills, ganska bra. Jag är en naken poet, i betydelsen en person som gillar att skriva så ärligt som det bara går och jag försöker så gott jag kan. I öv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards